کاش میشد خدا به دست من مشکل بشر امروزی رو حل بکنه کاش خدا منو هیچوت به حال خودم ول نکنه کاش میشد خدا تمام سلول هام رو از پلیدی روح و جسم پاک کنه یا ربی یا جمیل زدنی علما و ایمانا کاش مرا هم به حب جمالش میآراست کاش غرق در نورش بودم کاش قبل از ازل معبودش بودم کاش بعد از ابد هم در طاعتش بودم
+ نوشته شده در  پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ساعت ۲:۰ ق.ظ  توسط نارنیا  |